A Theodora 2017-ben töltötte be a 110. születésnapját. Az évforduló kommunikálása mellett a fiatalabb célcsoport megcélzása volt a feladatunk, ezért stílusosan egy 110 napon át tartó nyereményjátékkal ünnepeltünk. A közel négy hónapig tartó kupakkód feltöltős promócióban Balcsi Original cuccokat és egy Volkswagen e-up!-ot lehetett nyerni, amihez TV spotot is forgattunk.
Az ajándékozás azonban itt nem állt meg. 2018-ban a „Meríts ihletet a Balatonból!” gondolatiságra építettünk kampányt, amit egy egész éven átívelő Facebook aktivitás segített. Többek közt arra kértük a rajongókat, inspirálódjanak a Balaton térségéből, és írjanak róla verset, amit Theodora csomaggal jutalmaztunk. A nyertes alkotások a márka palackjain is megjelentek, majd elindult egy újabb játék, amiben a Margaret Islanddel együtt a felhasználók közösen megírták a nyár egyik legnagyobb slágerét. A dal és a zenekar tagjai a 2018-as nyári promó TV spotjában is megjelentek, a balatoni forgatás az év egyik love projektje volt. A kampányt nem csak mi, de a játékosok is szerették, amiről a több, mint 620.000 kupakkód feltöltés is tanúskodott.
ÜgyfélSzentkirályi-Kékkúti ÁsványvízSzolgáltatásokATL kampányok
Digitális megoldások
Közterület és print
Social media
Videós tartalmak