Az EURONICS a 2018-as júniusi foci VB-t megelőző TV, illetve egyéb elektronikus cikk leárazásra szerette volna felhívni a figyelmet. A feladat nem volt könnyű, hiszen a nagy sporteseményre a többi műszaki áruház is jelentős akciókkal készült.
Hogy a fociszerető és az árengedményeket figyelő közönséget egyaránt eredményesen tudjuk megszólítani, a reklámfilm főszerepét Böde Dániel kapta, míg a film műfaja a neten oly népszerű átverős videó lett. A Fradi és a magyar válogatott csatárára kedvelhető karaktere miatt, illetve a 2016-os Norvégia elleni EB-selejtezőn bemutatott legendás „norvég döngölése” miatt esett a választás. Azt látva nem volt kérdés, van-e nála alkalmasabb az árak földhöz vágásához.
Az eredmény nem maradt el. A kampányhoz készült online videó és Youtube pre-roll több mint egy milliós nézetséggel zárt.
ÜgyfélEuronicsSzolgáltatásokDigitális megoldások
Videós tartalmak