Karácsonykor mindegy mit sütsz, ha az szívből készül – és persze Dr. Oetkerrel – csak jó lehet! Ezt az üzenetet kellett tudatosítanunk a vásárlókban, így született meg a #szívbőlsüti online kampányunk.
A márka rajongóit arra kértük, hogy az általuk készített finomságot ne csak szeretteikkel, de velünk is osszák meg #szívbőlsüti hashtaggel. A sütési kedvet Dr. Oetker ajándékcsomagokkal és KitchenAid nyereményekkel fokoztuk.
A digitiális közösségi kampányban influencerekkel erősítettünk, akik közt volt, aki profi cukrászként készülődött, és volt, aki lelkes amatőrként tett-vett a konyhában. Így leshettünk be többek közt Szabó Zsófi, Chloe From The Woods, Sass Dani, Tücsi, Dobó Ági, Győrfi Paliék karácsonyi sütéseibe.
A hírességek süteményeire több mint 260 000-en voltak kíváncsiak, míg mellettük a játékosok további 2000 finomságról osztottak meg velünk képet.
ÜgyfélDr. OetkerSzolgáltatásokDigitális megoldások
Közterület és print
Influencer együttműködések
PR
Videós tartalmak